Nenoslīcināmu un izturīgu RIB  laivu izgatavošanas tehnoloģija

Daudzi parasto (lēto)  RIB laivu īpašnieki jau ir ievērojuši vairākas nepatīkamas lietas. 

1) Starp korpusiem ir ūdens , bieži vien to dabūt ārā nav iespējams.

2) Baloni glisejošā režīmā gandrīz 1/2 garuma velkas pa ūdeni, neizbēgami radot lieku pretestību. 

3) Balonu aizmugurējie konusi ar tādu spēku atspiežas pret ūdeni, ka neiztur slodzi un regulāri jāved pārlīmēt. 

4) Balona materiāls maina krāsu un acīmredzami dilst. 

5) Laivas korpuss "trokšņo"

6) Jau pāris gadu laikā, ķīlis tiek izberzts līdz caurumiem. 

7) Korpusa trauslums , jau pie neliela sitiena, korpusā parādās garas plaisas. 

Fjordstar laivu konstruēšanas un testēšanas procesā mēs centāmies izbēgt no augstām aprakstītajām problēmām. 

Lielākajā daļā gadījumu mums  izdevās  izbēgt no augstāk aprakstītājām problēmām. 

Tātad , korpuss tiek izgatavots tikai no Norpol laivu sveķiem un stikla šķiedras auduma. Korpuss tiek laminēts ar rokām slānis pēc slāņa.  Pulverizatoru nelietošana ļauj izbēgt no lieka korpusa svara un saglabāt pareizu sveķu un šķiedras proporciju. 

Darbs ar pistoli un nepareizu sveķu lietošana arī ir pamatā 7 . punktā minētam korpusa trauslumam.  

Laivu ķīlis no ārpuses tiek pastiprināts ar nerūsējošā tērauda stīpu , kas aizsargā ķīli un ļauj izbēgt no 6. punktā minētās problēmas. 




 




0
Veidots ar Mozello - labo mājas lapu ģeneratoru.

 .